مصاحبه آرشیو خبر ها
لام و مایکون از من بهتر بودند،امیدوارم ۲-۳ سال دیگر در یووه بمانم

لام و مایکون از من بهتر بودند،امیدوارم ۲-۳ سال دیگر در یووه بمانم

بعد از اینکه یوونتوس تقریبا کارهای انتقال دنی آلوز به یوونتوس را انجام داد، شایعاتی پیرامون علاقه ی باشگاه هایی نظیر پاریس سن ژرمن و به او شنیده شده، او به تازگی بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را هم بر بازی بسته است و امیدوار است که حتی با حضور آلوز باز هم در یووه ماندنی باشد:

 

من یک جنگجو هستم، این خصوصیات را از زمان هایی بسیار دور داشتم از وقتی جوان بودم، آرزویم سوپر لیگ سوییس نبود، بلکه به خیلی فراتر از آن فکر می کردم، تا بالاترین جای ممکن. اینکه در باشگاهی مثل یووه پیشرفت کنم، بازیکنی باشم که خصوصیاتی مثل سانتر، نفوذ، دفاع را داشته باشم. می خواهم بهترین باشم، فشاری که روی خودم می آورم بیشتر از بقیه است. من هر کاری برای پیروزی می کنم. سعی می کنم بهتر باشم، مطمئنا بازیکنان دیگری هم هستند که از من سطح بالاتری دارند، مثل مایکون و لام در بهترین سال هایشان.

 

 

قطار سوییسی و متعصب یوونتوس در ادامه گفت:

 

یوونتوس باشگاه فوق العاده ایست که برای جام بردن بازی می کنید. من به این موضوع افتخار می کنیم، من 5 سال در این تیم به عنوان یک سوییسی فیکس بوده ام. اعتماد به نفس بالایی دارم که تا 2‐3 فصل دیگر هم بمانم. من از باشگاهی می آیم که همه چیز بی نقص است، بازیکنان ارزشمند و بین الملی زیادی در سوییس هستند، ما تلاش می کنیم که به دور دوم برویم، جای پیشرفت داریم. در تورین ذهنیت ما متفاوت است. در تورین وقتی که تمرین می کنیم 4000‐5000 هوادار حضور دارند، در سوییس 200 هوادار حضور دارند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: